script src="http://c.weblogcode.ir/box.php?d=7450&c=0059b4"> لینک باکس افزایش بازدید بيو گرافي و آلبوم عكس"بابك جهانبخش"
*دیدنی و خواندنی*
گالری عكس .مدوفشن.مطالب خواندني و دانلود موزيك

بابک جهانبخش ، متولد نخستین روز سال ١٣٦٢ در شهر بوخوم آلمان است. وی در خانواده ای اهل موسیقی متولد شد و زمانی که تنها سه ساله بود، پدرش نخستین سازش – یک کیبورد – برای او خرید. وی موسیقی را در آلمان از کلاس های مهد کودک و به اجبار یادگرفت، در کلاس اول دبستان نواختن پیانو را شروع کرد و در کنار آن کیبورد را هم یاد گرفت، در ١٥ سالگی شروع به یادگیری آهنگسازی کرد و تمایلی هم به خوانندگی نشان داد و در ١٨ سالگی هم نواختن گیتار را آغاز کرد. 

مشاهده ادامه مطلب و آلبوم عكس ......



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:بيو گرافي, آلبوم عكس بابك جهانبخش,عكس جديد,,
ارسال توسط فاطیما

عکس های جدید احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری متولد ۷ آبان ۱۳۶۳ فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد و فرزند آخر خانواده احسان خواجه امیری در یک خانواده هنرمند به دنیا آمده است . پدر او ایرج از سر آمدان موسیقی سنتی و آواز است که بر شکوفایی و پرورش او تاثیر بسزایی داشته است. احسان شیفته و عاشق موسیقی است. کار حرفه ای خود را با آهنگسازی برای مجموعه ای مستند که موسیقی بی کلام بود شروع کرد.

ادامه مطلب را دنبال كنيد ...........



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطیما

باران کوثری

باران حالا دیگر دختر سینمای ایران است.دختری که در 21 سالگی سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر 85 را از آن خود کرده است . وی در 25 مهرماه سال 1364 در تهران بدنیا آمد و در یک خانواده کاملا هنری بزرگ شد. باران دیپلم خود را از هنرستان سوره در رشته نمایش گرفته است.پدرش جهانگیر کوثری تهیه کننده سینماست و البته کارشناس فوتبال نیز هست.مادرش هم رخشان بنی اعتماد یکی از کارگردانان بنام سینمای ایران است.

ادامه مطلب را دنبال كنيد ............



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 12 آذر 1390برچسب:بيو گرافي,باران كوثري,,
ارسال توسط فاطیما
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد